Despre CECIS

Centrul pentru Educatie si Consultanta Instrumente Structurale (CECIS) este o organizatie infiintata in februarie 2010. Principalele obiective ale asociatiei se refera la:

EDUCATIE – promovarea de activitati cu conotatie educativa menite sa implementeze valori si norme europene. Prin actiunile noastre ne propunem sa incorporam o paleta intreagă de informatii si cunostinte de care are nevoie un individ in formarea sa educationala, sa asiguram procesul de invatare oricand si oriunde, pe tot parcursul vietii, si mai ales sa venim cu acele elemente care să satisfaca nevoile unui individ de natura, psihica, social, emoțională prin diferite metode interactive, participative.

PROIECTE – derularea de proiecte nationale si internationale axandu-se pe promovarea dezvoltarii umane, incurajarea deschiderii si participarii active a tinerilor, adultilor, sau diferitelor categorii sociale si pe invatarea non-formala.

PARTENERIATE – unul din obiectivele noastre este acela de a promova activitati de cooperate intre diferite institutii publice si private, nationale si internationale ( autoritati locale, inspectorate scolare, diferite organizatiii, scoli, universitati ) prin facilitarea schimbului de bune practici, dezvoltarea de instrumente pentru cooperarea sustenabila si mai ales cresterea calitatii si consolidarea dimensiunii europene in educatie.

INTERCULTURALITATE – prin actiunile si proiectele noastre sustinem dialogul dintre persoane cu un diferit background european si cu culturi diferite, promovam identitatea si diversitatea Europeana. De asemenea ne propunem sa imbunatatim intelegerea si cunoasterea intre tarile europene, acordand posibilitate tinerilor/adultilor sa interactioneze si sa participe la construirea unei Europe unite si imbogatite prin diversitate culturala.

Organizatia functioneaza cu 3 salariati permanenti, 10 de membrii activi si un numar de peste 40 de voluntari care se implica in activitatea curenta in functie de competentele personale si profesionale solicitate de specificul activitatii.

 

Share on Google+Share on Facebook